فرماندار طارم گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته طی دهه فجر امسال ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - انبارلو گفت: از مجموع این طرح‌ها ۹ طرح‌ اقتصادی، ۲۰ طرح عمرانی در مرحله کلنگ زنی بوده و ۴۷ طرح عمرانی دیگر نیز افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

او می گوید: در این شرایط سخت اقتصادی و جنگ نرم دشمنان با رسانه‌های خود در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پیشرفت‌های کشور و ارزش‌های اسلامی را وارونه جلوه می‌دهند؛ بنابراین ضروری است که خبرنگاران پیرو جهاد تبیینی تأکیدی از سوی رهبری دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند و جهت تنویر افکار عمومی خدمات ارائه شده طی سال‌های بعد از انقلاب را بازگو کنند.

فرماندار طارم گفت: در کنار تمام این موارد به طور جدی پیگیر ۲ موضوع مهم و حیاتی شهرستان در حوزه راه‌های ارتباطی و آب شرب و کشاورزی هستیم.

به گفته انبارلو  برای جذب سرمایه گذاران در طارم ابتدا باید زیرساخت‌های لازم آن به لحاظ آب پایدار و مسیر ارتباطی مطمئن تأمین شود که با برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال تأمین اعتبارات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه راه‌های ارتباطی زنجان- بناب- طارم -منجیل، خلخال-کلور-درام-منجیل و آببر-شفت- ملاصدرا هستیم.

فرماندار طارم در ادامه بااشاره به پیگیری حق آبه دائمی طارم از قزل اوزن نیز گفت: با جدیت تمام پیگیر احداث یک سد مخزنی در بالادست شهرستان طارم هستیم و همچنین قرار است بر روی رودخانه آببر چایی نیز یک سد معیشتی احداث شود که طرح مطالعاتی این موارد نیز در دست اقدام است.

توسعه شهرک‌های صنعتی، احداث نواحی صنعتی جدید در شهر چورزق و روستای هندی کندی، توسعه و بهسازی منازل روستایی طبق تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، رفع موانع موجود در پروژه اقدام ملی مسکن، رفع موانع موجود جهت اجرای هرچه سریعتر پروژه‌های گازرسانی، پیگیری و مکان یابی جهت راه اندازی بازارچه‌ای در شهر آببر و ساماندهی فضا‌های غیرقابل استفاده ادارات شهرستان جهت استفاده بهینه از دیگر برنامه‌هایی بود که فرماندار طارم آن‌ها را در مرحله اقدام برای جلب رضایتمندی مردم ذکر کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.